Více než 15 let k vaší spokojenosti...

02.01.2013 14:11

Firma bcb - caffé servis zajišťuje pohotovou a bezchybnou distribuci přímo k zákazníkovi všech svých výrobků pomocí svých regioniálích obchodních zástupců v celeé české republice. vyškolený tým obchodních zástupců, techniků a dalších pracovníků se vám postará o rychlý a pečlivý servis a pomůže při řešení vzniklých problémů.

objednávky přijmem podle vaší potřeby, telefonicky, on line, nebo osobně.

kávovary instalují, čistí a sevisují naši profesionální technici.

Zásobujeme až do vaší kanceláře či provozovny.

poskytujeme vám stálou a bezproblémpvou reklamní podporou.

 

Nabídněte zážitek

Nároky zákazníků v restauracích a kavárnách neustále rostou a požadavky na profesionální přípravu teplých nápojů se den ode dne zvyšují. Na trhu je k dostání mnoho kvalitních značkových směsí kávy a k její přípravě se používají různé domácí kávovary nebo poloprofesionální automaty velmi slušné úrovně. Milovníci čajů upřednostňují čerstvé sypané bio čaje vysoké kvality. Kdo je dnes ještě ochoten platit několikanásobně vyšší cenu za výrobek, který si v domácím prostředí dokáže připravit stejně kvalitně nebo ještě kvalitněji? V restauracích a kavárnách je třeba rutinní přípravu kávy a ostatních teplých nápojů povýšit na řemeslo, ke kterému je třeba přistupovat s respektem a pokorou. Pouze produkt s puncem výjimečnosti, může uspět v tvrdém konkurenčním prostředí. Pouze ti podnikatelé, kteří ctí řemeslo a dokážou se odpoutat od šedého průměru, jsou a budou dlouhodobě úspěšní.
 


Odpovězte si na pár otázek, které vám pomohou zjistit, zda máte co zlepšovat:

  • Servírujete espresso, cappuccino a čaj v lepší kvalitě než si milovník dobré kávy nebo čaje zvládne udělat doma, případně v zaměstnání?
  • Nabízíte teplé nápoje ve Vaší provozovně v lepší kvalitě než Váš největší místní konkurent?
  • Je kvalita kávy a ostatních teplých nápojů ve vaší provozovně stejná nebo lepší než je standard v Itálii?
  • Je podíl prodaných teplých nápojů ve srovnání s předchozími lety vyšší?
  • Jsou vaši zaměstnanci dobře proškolení a zvládají přípravu teplých nápojů bez problémů?
  • Jste spokojeni se zapůjčenou technologii používanou k přípravě teplých nápojů a jejím servisem?
  • Je materiálová a reklamní podpora dodavatele kávy a čaje na Vámi požadované úrovni?
  • Splnil Váš současný dodavatel vše, co slíbil?
  • Je snižování nákladů důležitější než zvyšování kvality?
  • Respektujete současné trendy – zdravá výživa, bio produkty, ekologie?
  • Dostáváte roční finanční bonusy za nespotřebovanou materiálovou podporu?
  • Poskytuje Vám dodavatel množstevní a platební bonusy a slevy?
  • Nabídl vám současný dodavatel během trvání smlouvy výměnu kávovaru za modernější nebo vám poskytl zpětný bonus za řádné plnění uzavřených smluv?
  • Víte jaké má složení vaše káva nebo čaj a jaká je jeho země původu? Je stejná káva nebo čaj distribuován i v zemi výroby? Předložil vám dodavatel certifikát kvality vaší konkrétní kávové směsi a čaje distribuovaného v ČR od renomovaného certifikačního úřadu nebo laboratoře?
  • Víte, kdy vás navštíví váš obchodní zástupce a kdy je plánovaná další pravidelná údržba kávovaru?
  • Dodá Vám dodavatel v případě potřeby zboží ještě ten samý den?
  • Pomůže vám servisní oddělení odstranit poruchu techniky ještě v den nahlášení závady?
  • Byl někdy vaší provozovně propůjčen certifikát kvality za dodržování kvality přípravy espresa?


Jestli jste si několikrát odpověděli NE, tak je čas na změnu. Konkurence jednoho ničí a druhého posiluje a záleží pouze na vás, do které skupiny budete patřit.


Přeji hezký den a úspěšné podnikání

Pavel Brabec

ředitel BcB s.r.o., exklusivní distributor kávy DERSUT a čaje BIOTEAQUE